Lindas sida

Sök på den här webbplatsen. Heter Linda Ahlgren och undervisar engelska och franska på Veingeskolan. Illsammans med Håkan Skog. Är jag mentor för 8A. Det här är min sida där du hittar aktuell information under läsåret. Klicka dig vidare till rätt grupp under flikarna ovan. 1210 Test kap. 1-3. 1410 Test kap 1-3.

OVERVIEW

The web page linda.veingeskolan.se presently has a traffic classification of zero (the lower the higher page views). We have examined two pages inside the web page linda.veingeskolan.se and found seventeen websites referencing linda.veingeskolan.se.

LINDA.VEINGESKOLAN.SE TRAFFIC

The web page linda.veingeskolan.se is seeing fluctuating levels of traffic within the past the year.
Traffic for linda.veingeskolan.se

Traffic ranking (by month) for linda.veingeskolan.se

Traffic ranking by day of the week for linda.veingeskolan.se

Lindas Lektioner

Listen to these short stories about animals.

Klassinfo 9A

Här hittar du fortlöpande information som gäller klassen. Info v 2, Veingeskolan. Kommunen har valt att köpa in en lärplattform som vi kommer att börja använda från och med vårterminen. Vklass är en tjänst för skolor där lärare, elever och föräldrar kan samarbeta, kommunicera och sköta sitt dagliga administrativa arbete. Du kan också ladda ner Vklass användarmanual här.

Välj Franska!

En sida för elever och föräldrar inför språkvalet i år 6 på Veingeskolan. Varför ett språk till? Vilket språk är lättast? Söndag 17 februari 2013. Varför ett språk till? Behöver man ett till språk utöver engelskan? Även om högskolestudier känns väldigt långt borta är det bra att man känner till att man från 2010 får tillgodoräkna sig så kallade meritpoäng. Som läggs till jämförelsetalet från gymnasieskolan när man sedan söker en högskoleutbildning. Här hittar du en länk till en.

WHAT DOES LINDA.VEINGESKOLAN.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of linda.veingeskolan.se Mobile Screenshot of linda.veingeskolan.se Tablet Screenshot of linda.veingeskolan.se

LINDA.VEINGESKOLAN.SE SERVER

Our parsers found that the main root page on linda.veingeskolan.se took seven hundred and sixty-six milliseconds to come up. We could not observe a SSL certificate, so therefore we consider linda.veingeskolan.se not secure.
173.194.197.121

We caught that linda.veingeskolan.se is weilding the GSE os.

Lindas sida

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page states the following, "Heter Linda Ahlgren och undervisar engelska och franska på Veingeskolan." We saw that the web site stated " Är jag mentor för 8A." It also said " Det här är min sida där du hittar aktuell information under läsåret. Klicka dig vidare till rätt grupp under flikarna ovan."

SEEK SUBSEQUENT WEB PAGES

Lindas Lektioner

Listen to these short stories about animals.

Los Renglones Torcidos del Poema Perfecto

Los Renglones Torcidos del Poema Perfecto. Martes, 15 de abril de 2014. Tiende a desconfiar de la gente por naturaleza propia, y a defenderse con armadura de hierro si hace falta.

Blog de made-in-xx - Lecken Sie mich Hum BAIZE MOI les cheuveux lisses.D MarcheMarcheCREVE - Skyrock.com

JUSTE POUR OUBLIER QUE JE SOUFFRE. Ho sOrry I brOken yOur Heart. Do yOu want sOme KLENNEX? MOn Sliim te Baiize .

Blogue de maryyannee - PEACE - Skyrock.com

It was kind of my first experience of wondering where I was. Ferme-toé la gueule pis ouvre tes yeux.